25. 1. 2014

Probudil jsem v sobě Rebela!

Myšlenka na něco nového a neotřelého se zrodila v létě. Sám sebe jsem se ptal Pijou rockeři kafe? Vědí, co je to výběrová káva a jak dokáže chutnat? Jasně, až moc dobře jsem věděl, jak vypadá káva ze stánků na většině českých festivalů, ale takhle to přece dělat nejde! Ha, tak teda neví! Ale proč ne? Rockeři už přece dávno nejsou jenom upocené máničky v džínových bundách. Je to taky spousta mladých lidí, co se zajímají o to, co jí, pijou a jak žijou! S výběrovou kávou už pracuju čtyři roky, ale o ničem podobném jsem ještě neslyšel! Káva není jenom pití, je to přece životní styl! Pro mě určitě... A hotovo! Musím mít kávu pro svoje lidi!

Během dlouhých večerů u kávovaru jsem měl nápadů spousty, ale tenhle mi prostě připadal naprosto jasný, promyšlený a jednoduše skvělý! Všichni, co dotáhli nějakou myšlenku do konce mi potvrdí, že je to sakra dlouhá a náročná cesta, ale já jsem neváhal a ten první krok prostě udělal! Aniž bych cokoliv začal opravdu řešit, nehnul jsem se z místa bez sofistikovaného názvu (Jak jinak, že?). To byla obrovská chyba a totální zásek! Jeden příklad za všechny: Mugshot Coffee. Proč??


Díky své kolegyni v práci jsem měl to štěstí potkat Michala Sobela, který se stal klíčovou osobou při vzniku mé značky. Šel na mě oklikou. Začali jsme spolu sepisovat nejdřív charakter podnikání a jeho cíle. Přemýšleli jsme nad plánováním, rozvojem a najednou mi to došlo! Cvak! Hej, já jsem prostě REBEL! Chci všechno hodit za hlavu a úplně si převrátit život vzhůru nohama! Proč? Protože jsem buřič, nespokojený s tím co dělá a co má. Chci mít něco svého, originálního a skvělého! Chci aby každý dokázal v sobě probudit ten pocit! Tak začni tím, že budeš pít něco jiného než tu jihlavanku co chutná jak sr.čka! Zkus Rebelbean kámo!