16. 7. 2014

Still waiting for the funny



Je načase trochu oprášit blog!
Nemít dva měsíce žádnou kávu na prodej je docela vopruz, neříkám nic. A ještě takhle uprostřed sezóny. Nedá se nic dělat, jenom čekat. Ale snad se blýská na lepší časy! Suke by mělo dorazit v sobotu do Amsterdamu a potom rychlíkem k nám do Brna. Hned jak ho vyložíme v pražírně, tak roztrhneme první pytel a žhavíme pražičku!

Během toho řekněme nečekaného výpadku jsem nelenil a začal pracovat na ostatních věcech důležitých jak pro mě tak pro RB. Max už začal skicovat ilustrace pro první merch. Budou trička! Zatímco já s Michalem ladíme eshop. Na ten se těším fakt hodně! Kafe, rebelský trička a něco navíc, ale o tom později - men at work.

Abych úplně nezplesnivěl, tak jsem se snažil co nejvíce času strávit u mašiny, takže jsem bral každou příležitost zavařit si. Stává se ze mně už docela zkušený (a opálený) trhovec. Outdoor člověka zocelí a naučí ho tvrdě pracovat. Nefňukat, že nemá zrovna fancy mlýnek za milión. Hraješ s tím, co máš a děláš to nejlíp, jak umíš!


Díky Vám všem za přízeň a trpělivost! Opravdu si toho vážím. Co nevidět bude Rebelbean back in the game! Get ready!
Michal